Pristatymo ir grąžinimo politika
PRISTATYMO IR GRĄŽINIMO POLITIKA BREATHY.LT
PRISTATYMO POLITIKA
-
Prekių pristatymo teritorija
1.1 Breathy.lt prekes pristato visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, įskaitant Kuršių neriją (papildomai taikomas mokestis) -
Pristatymo laikas
2.1 Prekės pristatomos per 1–3 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo ir apmokėjimo gavimo
2.2 Nenumatytais atvejais, tokiais kaip nenugalimos jėgos aplinkybės ar logistinės problemos, pristatymo terminas gali būti pratęstas. Apie tai Pirkėjas informuojamas el. paštu arba telefonu -
Pristatymo kaina
3.1 Pristatymo kaina apskaičiuojama priklausomai nuo užsakomų prekių svorio, dydžio ir pristatymo vietos, ir yra nurodoma užsakymo metu
3.2 Užsakymams, kurių vertė viršija 30 eurus, taikomas nemokamas pristatymas -
Siuntos patikra
4.1 Pirkėjas privalo tikrinti siuntos būklę ją priimant iš kurjerio
4.2 Jei pastebimi pakuotės pažeidimai ar prekių trūkumas, Pirkėjas turi informuoti kurjerį ir pažymėti tai siuntos perdavimo dokumentuose. Apie problemą būtina nedelsiant pranešti Breathy.lt komandai el. paštu info@breathy.lt
GRĄŽINIMO POLITIKA
-
Prekių grąžinimo sąlygos
1.1 Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių gavimo atsisakyti pirkimo sutarties, nenurodydamas priežasties
1.2 Prekės turi būti grąžintos originalioje pakuotėje, nenaudotos, nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos -
Prekių grąžinimo tvarka
2.1 Pirkėjas, norėdamas grąžinti prekes, privalo užpildyti grąžinimo formą arba informuoti Pardavėją el. paštu info@breathy.lt ir pateikti grąžinimo priežastį
2.2 Grąžinamos prekės turi būti išsiųstos Pardavėjo nurodytu adresu per 5 darbo dienas nuo informacijos apie grąžinimą pateikimo -
Grąžinimo išlaidos
3.1 Grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas, išskyrus atvejus, kai prekė buvo nekokybiška ar neatitiko užsakymo -
Pinigų grąžinimas
4.1 Pinigai grąžinami per 5 darbo dienas nuo grąžintos prekės gavimo ir patikros
4.2 Pinigai grąžinami į tą pačią sąskaitą, iš kurios buvo atliktas apmokėjimas, nebent su Pirkėju sutariama kitaip -
Nekokybiškos arba sugadintos prekės
5.1 Jei gauta prekė yra nekokybiška arba sugadinta, Pirkėjas privalo per 48 valandas nuo siuntos gavimo informuoti Breathy.lt el. paštu info@breathy.lt, pridėdamas prekės nuotraukas ir pažeidimo aprašymą
5.2 Patvirtinus pretenziją, Pirkėjui pasiūlomas prekės pakeitimas, defekto ištaisymas arba pinigų grąžinimas
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
- Pirkėjas, pateikdamas užsakymą Breathy.lt svetainėje, sutinka su šia Pristatymo ir Grąžinimo politika
- Ši politika yra sudaryta vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais ir ES teisės normomis
- Visi klausimai, susiję su pristatymu ar grąžinimu, sprendžiami kreipiantis el. paštu info@breathy.lt